Monday 5 March 2012

today is my bad day...

assalamualaikum...
awak...hari ni hari buruk untuk saya..
semua orang kenekan saya..semua orang kutuk saya..
saya hormat diorang..tapi saya dibuat begini...
saya sedih sangat-sangat,,diorang tak memahami perasaan saya,,,
sakit hati bila ingat balik,,tapi cikgu saya cakap kejahatan dibalas dengan kebaikan,,
jadi saya sebaik mugkin berbaik dan berpura-pura untuk tidak berkecil hati..
saya ikhlas ...
semua orang tidak sempurna..
sama seperti saya,,
semua orang melakukan kesilapan..
sama seperti saya..
tapi semua orang layak untuk diberi peluang kedua,,
semua orang layak hidup gembira di dunia...
saya hargai segala kutukan awak awak dan awak untuk menjadi lebih baik
dan saya tidak akan pernah sesekali untuk membalas perlakuan tersebut..
terima kasih atas apa yang awak dah lakukan,,
maaf jika terkasar bahasa..

ikhlas dari manusia yang tidak sempurna..
senyum sikit,,,:)

4 comments:

hye ! welcome to my official blog ! i'm zati . i'm 16 and stay in johor bahru . don't forget to follow me and i will follow you back for sure :D