Saturday 25 February 2012

CAPITAL S!!

assalamualaikum,,
hye! hurm,,tiba-tiba pulak rasa nk share feelings aku ny,,hehe
ok!! CAPITAL S huwaa! tiba-tiba pulak aq miss kat kow,,hehe (dia bukan boy or ex) ok first time ny buat entry untuk seseorang,,haha kow lah orang pertama,,suka tak suka tak?? haha!

capital s,,lame giler tak jumpa kow,,,kalau dulu,,kiter rapat,main sama-sama,kau kejar aku,aku kejar kow
haha sumpah lawak kan!! kau selalu pinjamkn aku basikal kow yang tak berapa nak lawa tu kan,,haha tapi aku suka,,kau layan aku baik sangat,,aku suka kat kow!! haha! err rindu giler waktu tu,,
kalau lah aku boleh putarkn masa,,tapi kiter rapat sekejap je kan,,masa tu kita ada selisih faham sampaikan berbulan tak bertegur,,masa tu aku rasa kau lah orang yang paling aku benci! aku malu giler dengan apa yang kow dah buat..aku benci!! tapi bila hati aku dah mula nak berbaik semula,,,tup tup,,aku dapat tau esok nye kau nak pindah,,wei!! sedih giler wei...sejak hari tu,,kita tak pernah jumpa kan,,

tapi suatu hari yang tak disangka-sangka kita terselisih jalan aku pandang kau dan kau pandang aku,,terkejut sesangat,,tapi takut nak tegur,,kow dengan kawan-kawan kau,,wah!!! makin handsome aku tengok kau!! mesti dah berpunya kan,,hehehe ok tak per,,lepas hari tu ada brpe kali jew ternmpak kow tapi kan aku tak sangka kou ada kirim salam pada aku,,hee,,terima kasih awak!! ingat jugak kat aku kan,,ish mana kow ny,,aku nak jumpa kau lagi,,,
kalau lah kow bce entry ny,,,ish malu lah : D
selamat kembali,,,
selamat pulang..


selamat muncul CAPITAL S...

No comments:

Post a Comment

hye ! welcome to my official blog ! i'm zati . i'm 16 and stay in johor bahru . don't forget to follow me and i will follow you back for sure :D