Monday 19 March 2012

?????

  JIKA KU HADIR UNTUK DISAKITI
  BIARKANKU PERGI
  JAUH DAN SENDIRI
  TANPA ADA KAMU
  SIAPAPUN DISINI
  KU MENANGIS..
  KEBODOHANKU TELAH ANGGAP DIRIMU
  KAN BAIK UNTUKKU..BUTAKAN HATIKU
  KAU PERGI BEGITU SAJA TAK KU TAHU
  KU TELAH LAYU.....

OMG!!! sepanjang aku kat sekolah tadi,,memang x der mood lah!!
ya allah! kenapa tiap-tiap hari aku berhadapan dengan macm-macam benda sampai aku dh tak dpt tahan lagi sakit hati aku ni!! 

please! please! please! please sangat-sangat..tolong lah jangan buat aku sedih lagi..tolong lah wei,,aper lagi korang nak?tak cukup-cukup lagi ke nak sakitkan hati aku?aku tak pernah balas pun dengan ape yang korang buat,,aku diam jer,,aku tanggung sendri,,korang masih tak nampak ker??
,,and aku mintak maaf sgt2 kalau aku ada buat silap tanpa sedar smpai korang buat aku macam ny..

ok itu baru satu yang jadi kat skolah td,,aku baru duduk-duduk dalam kelas legakan hati kejap...tiba-tiba jer,,cikgu bm smpai,,dy nak bg krtas pekse kterorg,,cikgu panggil nama sorang-sorang..sampai turn aku je..
"zati..apa masalah awak zati?awk ny,,trok sangat lah markah rumusan awak,saya kecewa sangat..awak tao tak..awak lah orang pertama yang sye cek kertas,,saya target awak dengan sorang budak india,,bila saya baca macam ini,,teros hilang semangat saya awak tao tak" satu kelas degar.aku cuma boleh pandang muka cikgu..tak tao nak cakap aper,,terkilan! kecewa! ya allah! malu nye aku masa tu..tulah zati!! kau ni bodoh kan,,kow bagi harapan tapi kau musnahkan harapan tu pulak..aku pelik sangat-sangat...aku dah usaha betol2 tapi kemenangan pada orang yang tak berusaha,,kadang-kadang aku rasa tak adil..kalau macam tu baik tak payah usaha,,usaha tak usaha sama jew hasil nye,,so,aper guna?
tapi takpe,,mugkin ni semua yang akan naikkan semangat aku,,tak boleh putus asa,,
tapi yang pasti,,ape yang dah berlaku tak boleh diubah,,rasa terkilan tak pernah hilang..rasa kecewa sampai bila-bila.....arghh!!! tension aku macam ni tao!!sakit pulak hati kite!!!

*jadikan esok lebih baik dari semalam..
   jadikan kesedihan hari ini permulaan sebelum mencapai kebahagiaan...









No comments:

Post a Comment

hye ! welcome to my official blog ! i'm zati . i'm 16 and stay in johor bahru . don't forget to follow me and i will follow you back for sure :D