Wednesday 21 March 2012

FINALLY!!!

asssalalmualaikum,,
haha hari ny hari ape erk?? owhhh hari nny hari rabu lah,,yeah bagos! tapi seriously,,aq pkir today is tuesday,,haha tulah masa orang lain sekolah harri selasa aku meggatal cuti,,haa! amekk kau!
hihihi tapi kan..hari ny aku ada cerita tao...dan yang penting bukan cerita sedihh ea,,boshan lah sik cerita sdih jer,,macam perempuan malang lah pulakk,,hahah malang ker??ish tak-tak!! astaghfirullahalazim....mandai-mandai jer...hahah..

ok pernah dengar tak biasa orang cakap hati perempuan nyy macam kerak nasi?? hmm memang betol lah tu,
tapi aku rasa bukan perempuan jer kot,,laki pun sama..ha!!nak bukti?? yes! i ada bukti..fuhh!!
ok tadi aku angkat lah kain baju kat ampai sebab nak hujan kan,,,tiba tiba dan tak diduga!!!orang bisu boleh bercakap dengan aku!!! ha!!! OMG!! bagaikan tidak percaya dan adakah ini mimpi(bayangkan muka aku serabai) hahahaha..
betul..macam tak percaya kan,,wah kira terror lah aku..haha..
ok tak adalah sebenarnye uncle tu tak bisu pun,,,hehe for your information,,slama 9 tahun aku duduk di tempat tinggal aku skarang ny,,baru hari ny, aku melihat wajah uncle tu yang happy giler senyum sampai ketelinga dan nampak gigi nya,,hahah sambil menegur aku dan becakap hye..angkat kain? hujan ea.. ha!! bawak tebiat ker apa uncle ny,haha ke menang loteri..ish tak baik aku ny,,,ok think positif ea,,uncle tu dh lmbut kot hatinye,,semua orang cakap dia sombong dari dulu,tapi dari dulu jugak lah aku tetapkan pendirian aku bahawa manusia boleh berubah,,ha kan dah terbukti,,you see??so, tak sia-sia lah selama ny aku bersabar dan sentiasa senyum ketelinga bila terserempak dgn uncle tu...haha lembut jugak hati orang tua ny,,haha
sedang orang lain membenci aku,,tapi masih ada lagi insan yang senang dengan ku,,walaupun perkara ini nampak biasa,,tpi inilah yang luar biasa bagi aku,,hati manusia lain-lain,mereka juga boleh berubah,,jangan selalu menghina,,tapi sentiasa berfikiran matang dan baik..ok uncle!
ok uncle,terima kasih buat hati saya happy hari ni,,hehehe esok-esok senyum lagi tao! senyum,,,tak perlu kata apa-apa,,,hehehee

#alamak!! aku tak pegi kawad kaki hari ni!! hahah sory cikgu..saya malas dan akan teros malas
  hahaha
  BYE AWAK!!!



No comments:

Post a Comment

hye ! welcome to my official blog ! i'm zati . i'm 16 and stay in johor bahru . don't forget to follow me and i will follow you back for sure :D