Wednesday 25 January 2012

sabor jew lah,,

hello!! yuhuu,, asalmualaikum,,
 hee nak share lah,,hurm,,masa yang indah diisi dengan perkara yg indah kn?? ha btol lah 2..
tapi rasa nye tak ada satu orang pun yg dpt melari kan diri dari perkara yang agak tidak menyenangkan,,kan?
ok kalau ada yang kate tak,,dy bukan orang,,
kadang2 aku tak  tahan dengan sikap ornag yang slalu mncri ksempatan untuk mengambil kesempatan,,lagi2 pade orang yang mcam aku ny,,aq tao lah aq x perfect,,kn,,x cantik mcam kow,,tp x payahlah,,kow nak kutuk aku,,
aku tahu aku siapa,,tak ada orang yang tak sedar diri dia tu sape ok,,kow?? aku tak tahu,,
haha suka hati kow lah,

ok itu jew,,aku malas nak marah2 nnti cepat tua,,hehe
kesimpulannye,,sumew orang same jew,,ada baik, dan ada buruk nye,,
ada kelebihan dan kekurangan,,
tak payah susah2 nak cari kelemahan orang laen,,btolkan kelemahan diri sndri dulu yew,,
bye,,hee :D

No comments:

Post a Comment

hye ! welcome to my official blog ! i'm zati . i'm 16 and stay in johor bahru . don't forget to follow me and i will follow you back for sure :D