Wednesday 13 June 2012

kegagalan sebagai permulaan!!

gagal?? err..pelik ker  ,,x pernah gagal??
argghh! aku tak kisah orang nak kata apa,,aku tk peduli pun..
ha! hahhaa ok tadi dah dapat dh semua paper,,arhhhh!!!! bagaikan di alam mimpi..
aku tak percaya ape dah jadi,,, kalau tao tak nk naek skolah! cuti jer smpai akhir tahun!
catat lah satu sejarah baru dalam hidup aku gagal empat subjek!!! ( chemist,biology,math fzik) haha dan yang amat membanggakan tidak mendapat 1 A pon,,A+?? hhaha HAMPEH! HARAM TAK DAPAT!
alah! x yah nk touching2 sgt lah kan,,wat dekk sudah..yang penting atas usaha aku sndri
gagal sekali tak bermkna gagal seumur hidup! adatlah sekejap kita ada kat atas..esok lusa ada di bawah..
masih ada banyak masa nk baiki balek..
tapi problem nye skarang ny..aku ny tak de perasaan kew? hahaha org laen bru dua subjek hancur dh melalak
aku yang hancur smua boleh dokk ketaawa mcm x de feels...hhaha apa pon tak boleh!
ok tak pe ,,next exam janji nk buat betul-betul..tak nk main-main lagi,,bace jew buku 24 jam sampai giler!  janji tak nak ketawa2 lagi dlm kelas! janji akn buat kerja skolah! janji akn hormat kat cikgu! hahaha saya janji akan buat cikgu terkejot macam trkrjot beruk...wait and see yaa!! hahaha

ok dah! malas nk tension-tension! karoke!!bye!

No comments:

Post a Comment

hye ! welcome to my official blog ! i'm zati . i'm 16 and stay in johor bahru . don't forget to follow me and i will follow you back for sure :D