Wednesday 21 December 2011

HAPPY!!

assalamualaikum,,
wehee!!! yeah!!! tamatlah sgalew pnyeksaan aku selama ny,,ok! firtsly, tahniah kepada manusia-manusia yang dpt perfect result tu yea,,especially member2 aq ok! korang memang terhebat lah we!! so,nampak lah segalew usaha korang tu,,

ok sekarang pasal aku pulak,,,aduh! tarik nafas dlu,,,hembus! huh! 
3A5B haha trok nyew,,tp ok lah cukup2 makan jew gitu,, skurang-kurangnyew aq dah mningkt,,kn?? aq tao lah aq x hebat mcm supermen! spidermen!catwomen! tp aq bleh jwb exam,,dorang 2,,tao terbang jew,,yang penting aq dah usaha,,so bersyukurlah!

TETAPI!!!!!!
aku x sangke giler tahap babeng lah,,member aku nurul athirah binti ali boleyh dapat perfect!!woaaaah!! hidup athirah!!!hehe,FATIN!! kow samew jew macam aku so, dont worry lah,,maybe ktew satu kelas,,,,yang penting ktew dah kerjew keras kan,,anggap ny satu cabaran untuk spm ok,,

aq tumpang gembira dengan kejayaan korang semua...:)
terima kasih pade semua ckgu2 !

No comments:

Post a Comment

hye ! welcome to my official blog ! i'm zati . i'm 16 and stay in johor bahru . don't forget to follow me and i will follow you back for sure :D